Mom3 Yoksa patlamasını mı bekleyeyim ? 😔😔 çok ağlıyor ya 😔😔 en iyisi hastaneye götüreyim böyle olmuyor 😔😔😔
Birkizbiroglan Mom3 keşke ilk götürseydin canım.. yanan yere su falan tutulmazmis. Doktor öyle söylemişti. Birde bebek bu daha farklıdır kıyamam kuzum çok geçmiş olsun 😔 ama götürebiliyorsan yinede bence doktor görsün bı enfeksiyon falan kapar da Allah korusun 🤲🏻
Mom3 Rumeysa-Y sağolun ama su topladı hastneye götürcem şimdi hazırlanıyorum eşimin kalkmasını bekliyorum 😔
Mom3 Frozen sağolun 🙏🏻 Mom987 sağolun 🙏🏻 nurarslnn sıra bekliyorum bakalım ne diyecek Zeynepazram diyorsun ☹️ Hastanedeyim zaten 😔