1994ozg Kızlar bebikim bu ara huysuz korkuyorum gezmeye eşim askerden geldi 1 aydır yoktu gezmiyoduk diye umursamıyodum ama yarın gezmeye çıkıcaz neler yapabiliriz İstanbulda sizce? Sizler dışarıda nasıl başa çıkıyorsunuz acaba
Tugce_hckrkmz37 1994ozg bn 2 aylıkken cıkmaya basladım mecbur dısarıda arabasında uyuyor uyandıgında mama vermek zorunda kalıyorum bazen duruyor etrafa bakıyor bazen aglıyor kucagıma alıyorm 5 dk dolandırıyorm tekrr arabasına ve tekrr uyuyor tabi gittigim yerde cok vakit geçirmiyorm eger dısarıda işlerimiz varsa avm tarzı o sekılde götürüyorum işimizi halledip hemen dönüyorum oturup çay kahve içelim vs yok
duygukoc 1994ozg Allah kolaylık versin bu dönemde istanbul gibi biryerde 2 aylık bebekle gezmeye çıkmayı düşünüyorsunuz benimde 2 ayı doldu bebeğimin usludur ama bırak gezmeyi market dışında çıkmıyorum dışarıya alıyoruz ıvır zıvırı eşimle tv den veya televizyondan flim izleyerek geçiriyoruz vaktimizi
Bsrsgt 1994ozg valla ben 2 ay olmadan başlamıştım. Arabada genelde uyuyor zaten,uyanınca da nerede olursa nerede isterse emzirdim. Emdiği için mama derdi olmadı. Bebek bakim odalarına da kendi yanimda taşıdığım tek kullanımlık alt açmaları serip altını da değiştim hep. Pusetine dikkat çekici 2 3 oyuncak astım hala onlarla oynar binince. Ama bu ara pandemi çok arttı kapalı mekanlara girmek zorunda kalacaksınız dikkatli olun. Varsa puset örtüsü mutlaka örtün ben banndu almıştım elim ayağım oldu.
Oznur_ 1994ozg minyatırke gıdebılırsınız drnz kenarı acık hava kısa Türkiye turu gecen hafta biz, gittik harbi iyi gelmişti uzun, süre sonra hem bebişin dikkatini, de çeker. Bu arada sizde bebiş te kalın, giyinin biraz soguk olur
1994ozg duygukoc virüsten dolayı diyorsanız 2 doktorda açık havada gezmemizi kendimizi eve kapatmamamızı önerdi psikolojik olarak yıprattığı için
Tugce_hckrkmz37 1994ozg yani illaki eve kapanıcak değiliz tamamen bu illet herkese bulasmadan bu ülkeden gitmeyecek sanırım bnde cok hafif bi şekilde atlatan biri olarak yani evde sürekli duruyoruz ztn sürekli cocukla ilgilen ev işlerine yemege yetişemez olduk bizmde bebeklerimznde hakkı 😀 daha cok acık ortamlarda az insan olan yerlerde gezileblr soguk nedeniyle avm ye mecbur kalıyoruz
1994ozg Bsrsgt ben de doğduğu haftadan beri çıkarıyordum normalde hep duruyordu dışarıyı seviyordu ama bi kaç haftadır huysuz dışarıda bile bazen zor duruyor bide ne yapabiliriz bebekle bi sahilde falan gezmekten başka bilemedim
1994ozg Tugce_hckrkmz37 aynen doktorum açıkça dediki herkes er geç bu virüsü kapıp hasta olacak ama tabi yinede dikkat edin fakat kendinizi eve de kapatmayın çıkın gezin hava alın açık havada özellikle falan dedi ki haklıda valla pek evde durmuyoruz dikkat ederek yapacağımızı yine yapıyoruz evde dursak psikolojimiz iyice bozulacak zaten bebiş zorluyo beni bayağı sağolsun 😀