Aktifannem Kadın zaten korkuyor,çocuğum konuşmuyor diye. Bu nasıl bir soru yöneltmek böyle? Dayak hakaret var mı? Böyle davranan biri olsa zaten konuşmuyor olmasını da takmazdı kafasına. Amacım asla tartışma yaratmak değil. Biraz daha anlayış göstererek,empati kurarak,daha naif cümleler kurarak iletişim kurmanız yada kurulması.