Bebeğim son bir kaç gündür inanılmaz dercede huysuz sürekli ağlıyor susmuyor memeyi inat ederek.tutuyodu turuncuda gayet güzel emiyor dün gece 4 de yattı bakalım bu gece kacta yatacak hala sallıyorum
Neyse bugün doktora götürdüm iki tane idrar testi istedi birini verdik diğeri kaldı diğerinide yarın akşam vericez neyse doktor kulak boğaz herşeye baktı normal dedi ama taki damaklarina bakana kadar ne dese begenirsiniz .
Doktor diş çıkarıyor dedi ben sık oldum dedim daha 2 ay 27 günlük yanı 3 aylık çok erken degilmi bana demesin mi bazı bebekler erken cikarir .Yandim ki ne yandim