Merhaba arkadaşlar 4. Ay aşısını yaptırdıktan sonra bebeğimin uykusunda bir değişiklik oldu mesela şuan yatırdım en fazla 1 saat sonra mıkırdanıp ağlayıp uyanıyor ve saat 4 de uyuyor daha önce hiç böyle değildi 11de yatardı 8de uyanırdı 1 yada 2 kere mama yerdi gece ama şuan böyle değil bi anda değişti aşı olduğunun gecesi oldu bu neden acaba bu durumu yaşayan varmı