Minikcivcivim yaa ben çok ilgiliyim çok konuşur şarkı söylerim,ablası var 7 yaşında ama 11 ay 18 günlük yok yani hiç bişi 😏 7 8 aylıkken anne aba gel vardı.. şimdi belki ge gee yada gitti givi bisiler diyor başka birşey yok. Hani gerçekten elimden geleni de yapıyorum ama olan bu.. inşallah bizimkinin de çok konuştuğu zamanları görürüz ❣️