Basina gelen var mi ? 22 aylik oldu kizim nerdeyse 2 yasina girecek sadece 2 ust ve 2 alt disleri disinda baska disleri hic gelmedi. Ha bekle derken artik endiselenmeye basladim. Doktora goturmeyi dusunuyorum ama malum vakalar korkutuyor. Anneler boyle bir durumla karsilastiniz yada duydunuz mu?