Janserininannesi valla onun bir çözümü bence yok kısıt bir döngü çünkğ . Tam uyudu diyorsun emzirirken gaz çıkarmaya çalışırken uyanıyor birdaha uyutmaya çalışıyorsun uyumuyor genelde 😂😂 benim oğlum 4 ay gaz sancısının dibini yaşadı ama ben geceleri çıkarmıyordum çünkü zar zor uyutuyordum . Benim bir çözümüm yoktu yani😀😀