ssevval 3 aylik bebegim son 1 hafta gece uykusuna cok direniyor ağlama krizlerine giriyor. Neden olur? Siz de durumlar nedir,,?
Mervee35 Mucizem04 aa 3.ayda çıkabilyo mu diş. Benimde bebeğim çok hysuzlanmaya, salya akıtmaya. başladı erkendir diye diş hiç aklıma gelmemişti?
Mucizem04 Mervee35 oluyor tabi canım dişli doğan Bile var :) oğlumda 3. Aydan sonra diş belirtileri başladı 6. Ayda patladı hemen çıkmayadabiliyor ama salya uykuya dalamama uyku sırasında aşırı bağırma ağlama ateş olabiliyor
ssevval Mucizem04 sikayetler 6. aya kaadae devam ediyor o zaman 😒 Bizz de cok salyaliyiz eller sürekli ağızda, uykuya dalarken cok fazla agliyor
Mucizem04 ssevval evet maalesef 6 aya kadar sürüyor ondan sonra sende bebeğinde alışıyorsunuz tabi yine diş dönemlerinde zorluk çekiyor bazı bebekler