Kızlar uzun süren kasık ağrısıyla doktora gitmiştim sol kasık da ufak kist olduğunu söyledi doktor ilaçla geçer demişti. 1 ay sonra bugün kontrole gittim çok şükür ki geçmiş temiz çıktı ama eve geldiğim de fark ettim ki kahverengi akıntı olmuş ama az değil, bir iki lekede hafif pembemsi. Bu lekelenme de neyin nesi gebelik de yok bu arada. Muayene sonrası oldu. Önce ki muayene de böyle hiç olmadı bu zamana kadar oyuzden şaşırdım. Başına gelen var mı??