Endoplazmikbirkulum canım bende hazır kavanoz mamalardan çok almıştım (yemedi tabi o ayrı ama neyse) onların kavanozlarını atmamamıştım açık süt alıp kaynatıp ona mayalıyorum her bir kavanoz tek kullanımlık yada bir günlük oluyor. Açmadığım kavanoz her daim taze kalıyor. Şimdi de yarımlık kavanozlara yapıyorum 3 güne kalmadan bitiyor bizde yiyoruz. Ama mama kavanozlarını da atmadım gene dışarı çıkarken evden yemek koyuyorum (az az ama çeşit oluyor) o şekilde kullanmaya devam ediyorum kavanozları da ☺️☺️☺️☺️