petek-badee İnek sütü nü ne zamn verdiniz ve mamayı ne zaman bıraktnz acaba? İnek sütümü keçi sütü mü sizce?
614408eoa petek-badee inek sütü yda keci sütü icerikleri birbirine cok yakın 2 yasına kadr mama devm artı inek sütü demir eksikligne ve kansızlıga neden oluyo bilginz olsn
limonlukarpuzzz petek-badee 2 yasina kadar vereceğim birakmayi dusunmuyorum. Süt vermeyide dusunmuyorum kansilik yapiyor tek brbekte degil yetiskinde bile. Ama inek sutu vernektense keçi sütünü yeğlerim. Uzmanlar süt degilde yogurt gibi kefir gibi şeyleri öneriyorlar.
Akademisyenanne petek-badee 7 aylikken biraktik biz. Doktor cok kilo aldirmis mama dedi. Anne sutu yeterliymis. O yuzden kullanmiyorum. Kan degerleri cok guzel kizimin. Suan 10 aylik.
Busraa15 petek-badee bir yaşına bir kaç hafta vardı bıraktık süt içiyor şimdi doktorumuz 1 yaşını geçince mamayı bırakıp süte geçebilirsin dedi
Elifnurr 20 aylıgız ve daha bırakmadık drvam etmeyide dusunuyorum zaten bi gece bide gunduz uykusunda iciyor simdi kısada giriyoruz bagsıklıgı icin gerekli bence
Elifnurr petek-badee hayır inek sutu hic vermedim muhalebi bile yapmadım yogurt haric inek sutu hic vermedim iki yasını gecsin sonra
biryavuzkusu petek-badee bende oğlum 22 aylıkken bıraktırdım. Çünkü artık bağımlı olmuştu mama içmeden uyumuyordu. Elinde biberonla uyumak istiyordu. Şimdi bıraktırdım bir kaç gün süt verdim sonra onuda istemedi. Şimdi alıştı çok şükür aramıyor