Bebeğim 1 ay 24 günlük yaklaşık 2 haftadır emerken cuk cuk sesler çıkarıyor sürekli sanırım gögsümün sadece ucunu tutmaya başladı. Gaz oluşuyor daha doymadan gögsüm de boğuşmaya başlıyor kendini itiyor beni itiyor inliyor. Omzumuza alıp gazını çıkarıyoruz doymadığı için tekrar emmek istiyor böyle bir kısır döngüye giriyoruz saatler boyunca. Başına gelen ya da fikrim olan önerisi olan yardımcı olabilir mi, çok yoruldum artık