Emineyilmazz A05072020 her ay farklı Bi atak dönemi var ya düzene girse bile bozuluyor illa. Mesela Bi kaç aydır iyidi uykusu. 11 aylık olur olmaz gece 4 e kadar uyumamaya başladı şimdi düzeldi gibi
aaysegulde A05072020 dönmedi hala bekliyorum 😂 4 ay 21 günlüğüz şükür gece uykumuz yavaş yavaş oturmaya başladı ama gündüzler sıkıntılı
Seli_m A05072020 5. Ay dolduğu gün düzeldi😄 arada sırada yine sıkıntılar oluyor, uyku konusunda düzensizlikler yaşıyoruz, ama 4. Ay gibi değil çok şükür, aşırı zor geçmişti o kadsr yoruluyordumki, Allah yardımcınız olsun
Nisam3553 5 aylık olduk hiçbir atağı geçirmedik çok şükür tek sebebi Kehribar kolyeye bağlıyorum bence onun sayesinde anlamadık🤲
merveakdag1 Benimkisi 7. Ayda düzeldi gece çok uyanırdı çok geç uyurdu dişler patladi bir de 8. Ayla rahatladık biraz
merveakdag1 A05072020 evet 16. Aydan selamlar hepsi geçiyo her çocuk farklı derler hepsini unutucaksınız bol bol oynayacaksınız sağlıkla büyütün🌸
Nisam3553 Dilara_Ada5747 Instagram’da kehribar_dis_kolyesi Sema Güloğlu bu sayfadan aldım 1 aylıkken başladık takmaya . Aşılarımızda ateş de olmadı atak da yaşamadık gazimiz çok kısa sürede bitti. Ben faydası olduğunu düşünüyorum şiddetle tavsiye ederim. İnşallah size de iyi gelir