Mrb sevgili anneler 1 yaşındaki kızım küpesinin bir tanesi yok düşürdümü yuttu mu bilemiyorum çünkü daha önce agzında küpesi nasıl cıkardıysa agzına atmıstı yakalamıstm almıstım evde heryere baktm ama bulamadm yuttu mu acaba die şüphelenmekten kendimi yedim hersey de yolunda keyfi felan bir sorun yok ama içimde kuşku kaldı napmalıyım emin olmak için sizce hastaneye götürmelimiyim bir bilgisi olan varmı acaba bana bir yardm etseniz