Ozg3kaya biz sünnet olalı 15 gün oldu.Bebeğim 3 ay 15 günlükken.Sünnet olmadan önce hastanede Bi fitil verdiler bir de şırınga ile şurup gibi bişey sanırım uyku yapması için sonra lokal anestezi yapıldı pipi kenarlarına iğneleri. Bi 20 dk bekledik uyuttuktan sonra sünnet oldu Bi elinden ben diğerinden babası Dr ile sohbet ederek sünnetimiz oldu çok şükür iyi geçti uyanmadı sünnet sırasında. 1 saat kadar hastanede kaldık,Dr kontrolünden sonra eve geldik öyle uyandı. 10 günde tamamen iyileşti 10 gün boyunca karton bardak kesip kullandık antibiyotik ve ağrı kesici kremlerini aksatmadan günde 3 bazen 4 kez kullandık. Bir beden büyük bez kullandık, göstergesiz olandan, 4.gün banyosunu yaptırmıştım. İlk günler biraz zorluyor tabi oda tuvaletini yaptığın da.. Karışık yazdım kusura bakmayın eksiksiz yazayım derken..