Tugce5540 2bebeannesiii ya ben emziriyorum gerçi burda hepimiz emziriyorux ama canım aşırı tatlı şeyler çekiyor ben buradan kaybediyorum zaten 🤣
2bebeannesiii Tugce5540 O tatlı isteği beni öldürcek . Eşim diyo ki parayı bulayım ilk işim sana çikolata fabrikası almak 😂 o kadar çok çikolata yiyorum ki 🙈 Gel gör ki yedikçe zayıflıyorum ben ☹
Deletedmom5284 Tugce5540 19 kilo verdim ama yine aldım çünkü çok yedim 5-6 kg aldım daha alırım gibi duruyor 😂