Merhaba arkadaşlar 23 günlük anneyim bu süreç benim için o kadar zor geçiyor ki anlatamam sürekli ağlıyorum bebeğim m doyuyor mu bilmiyorum sezeryan doğum yaptım sütüm hemen geldi emzirdim ama malesef çevre baskısıyla mama da verdim ilk günlerde günde 1 kere veriyordum. 15. Gün kontrolünde doktor doğum kilosunu yakalayıp üstğne çıktığını söyledi 40 cc mama veriyorum günde 2 kere doymadığını anladığımda dedim sorun olmaz verebilirsin demişti. Çiş kaka sayısı normal . Ama sanki bugünler de sütüm az gibi hissediyorum çünkü bebeğim emiyor emerken çok huysuzlanıyor birden ağlamaya başlıyor. Mama verdiğimde hemen susuyor rahatça uyuyabiliyor. Gaz için mi yapıyor anlamıyorum doktora söylediğimde probiyotik vermişti onu kullanmaya başladık. Gece uyku aralarında emiyor uyuyor tekrar gündüzde çok sorun olmuyordu ama bu ara hep huysuz sanki boş meme çekiyor ondan huysuzluk yapıyor gibi. 60 cc mamaa verdim yine r aranıyor meme verince 3 4 kez çekiyor gene ağlıyor. Çok üzülüyorum göğüs ucum yara olduğu ve ucu çok çıkık olmadığı için silikon göğüs ucu ile emziriyorum. Göğsümü sağıyorım 20 cc belki çıkıyor. Sonrs makine ye süt akmıyor. Ama elimle sıkıyorum süt geliyor benim gibi başına gelen varmı