Kizlar bi yildir evliyiz 2 aylik kizimiz var cok sukur esim ciftci simdi bide besicilik yapiyo ve iciyo once ara siraydi ama bu ara baya cogaltti cevre var amcasinin ogullari arkadaslari cagiriyolar esimde onlari cagiriyo iciyolar vs hamile oldgumu ogrendigim gun bile icmisti bende cok duygusal biriyim ve hic guvenim kalmadi her gec gelisinde ew ickili gelicek saniyorum basimi alip gidesim geliyo hatta yarin sabah emzirip bebegi bas ucuna birakip gidiyim diyorum aksama kadar dolasiyim kafami dagitiyim diyorum bi poset dolapta sut var isitip verir telefnuda kapatiyim delirsin istiyorm salak yerine konuyorum ben bu kadar cabalarken onun boyle yapmasi zoruma gidiyo enayi gibi hissediyorum napicgm ben baska hic bi kotu huyu yok dunya tatlisida birisi benmi abartiyorum bilemiyorum 😢😢
-