Cnprtk 1 yaşındayız ancak öyle bir yatışı var ki her an her yerde diyebilirim? Yani yastıkta nasıl yatıcak bilmiyorum. Sizler ne zaman yastık kullandınız ? Ya da kullanmalıyız?
Ceydakoruc Cnprtk yastığı uzmanların bir çoğu önermiyor, o yaşına kadar önermeyenlerde var aralarında. Bence yastıksız yarıyorsa yastığa gerek yok😊
almila37 Cnprtk kızım 2bucuk yaşnda hayatta yastıkla yatamaz yastksz daha rahat uyuyor.Ben 25yaşndym yastksz yatarim yastkla yatarsam her tarafm tutulur zor sabah ederim,23yasnda kardesim var oda yastksz yatar gayette memnunuz 😂
Cnprtk almila37 walla bende öle ben 34 yaşındaym yastıksız dhaa rahat uyurum yastığım inceciktir haklısınz
Ayce_1999 Cnprtk kızım 13 aylık hala kullanmıyor çünkü çok deli yatıyor o yastıkta bulamıyorum çok ince alt değiştirme yastıgı vardı hala onunla uyuyor