Nadireyamac Ben 2 ayı geçti , süt ve süt ürünü olan hiç bir şey tüketmiyorum, peynir yoğurt bisküvilerde olan peynir altı suyu dahil maalesef zor bir süreç ama bebeğimin huzursuz olup ağlaması inan daha çok mahvediyordu beni, mukus kakasının sümüklü gibi olup uzamasına deniyor googledan bir bakın derim örnek resimler mutlaka vardır.