Husley aynı bizimkide. Bezini değişirken ayaklarını eliyle yakalayıp ağzına götürmeye çalışıyor sürekli 😅 sünnet yaptırdık 3 gün önce. Aşılarını henüz yaptırmadım haftaya inşallah 😊 emme konusunda sıkıntı yaşıyoruz bazen istemiyor, bazen emerken ağlıyor, bazen memeyi yalıyor sadece, bazende saldırıyor. Emzirirken elleri ayakları hiç durmuyor sürekli beni sabote edip duruyor 🤦🏼♀️ Sürekli etrafa tükürcük saçıyor ve 4 köpek dişi aşırı şiş durumda çocuğun dişlerini nasıl kaşıyacağımı şaşırmış durumdayım