Merhaba 1 aydir meme reddi yasiyorz biberon ve emzik var biberondan sonra oldu dr 500 gr almasini begenmedi diye mamaya basltti haddinden fazla almasina ragmen cok iyi cok iyi diyor. (Haftada 400 gr) gunde 120 cc mama veriyorum red oldugu icin. Emzirme akademisine yazdim faceten yarindan itibaren emzigi ve biberonu cope aticam önümde ne gibi zorluklar var dusundugum gibi sabahlara kadar agliyacak mi? (Emziksiz uyumuyo) Ya da sutumun akisini begenmedigi icin ne kadar sure sonra tamamen donucek bana emzirme akademisi mamayi tamamen memeye donene kadar alistirma bardagiyla ver diyor yarin alacagim ve savasa giriyomusum gibi hissediyorum siz neler yasadiniz