Habis07 benim bebeğim de öyleydi hatta bir kere aklım çıktı nefesi falan komple gitti düzelinçe inanılmaz dereçede ağladı. Göğsümü sağarken dikkat ettim benim sütüm çok hızlı geliyomuş meğer. Benim kızım da öyle emiyo ben o emiyo sandım doğduğundan beri öyleydi şimdi çekişi hızlandığı için daha hızlı çekiyo süt de hızlı geliyo zaten boğuluyo. Biraz geriye yatarak emziriyorum artık. Dr da meme reddi olabilir bu yüzden dedi önsütü sağıp kaşıkla vermemi söyledi ama zamanım olmuyo ben yapamıyorum bi dene istersen sen😕