Merhaba anneler. Belki yardimci ola bilirsiniz diye bi umut sizlere danışayım dedim. Kızım 15 aylık ve neredeyse 2 aydır yemek yediremiyorum ben bu civcive. Kan tahlili, kurdu vardir belki diye düşünüp onun tahlilini yaptirdim. Kan deyerleri normal cıkti kurdu da yok. Cesit çeşit yemek yapıyorum maksimum 3 kasık yiyor sonra yok anam yedire bilene ask olsun. Şu an 9 kilo boyu 82 sm. En sevdigi kofte patates, meyvelerden muz elma ama bunlari dahi zorla yediriyorum. Neyi yanlis yapiyorum bilmiyorum. Gerçekten yangııın var diye bağırıcam en sonda😀 bu durumu yaşayan tecrübesi olan anneler bi yardım beee.