Tugce26 56 ile hamile kaldım 66 ile doğum yaptım. Doğumdan iki gün sonra 60 kiloydum. Doğumdan 10 gün sonra aklıma geldi tartılmak hamile kaldığım kiloya dönmüştüm. Yani 56 kiloydum. Nasıl gitti ne oldu bende anlamadım. Tabi karnın toplanması 1 ayı buldu. Yemekten kısmadım ama extra bişey de yemedim. Sadece ilk zamanlar incir kayısı hurma kaynatıp blendır yapıp sulandırıp içtim. Hatta tok tutuyordu yemek çok yiyemiyorudum. Ama ben çok hareket ettim. Kimse kalmadı yanımda doğumdan sonra eşim sabah işe gider akşam gelirdi. Annem ilk günler bir kaç kez geldi. Sonra zaten ben bütün işlerimi yapabiliyordum. Hiç oturmadım oğlumu emzirirken bir elimle de çorba karıştırtığımı bilirim ocakta.