Geçen hafta bebeğim iki gün boyunca ateşlendi ishal de vardı 38,7ye kadar çıktı. Dha sonra ishal birkaç gün daha devam ett geçti. Anlamadığım şu, bu belirtiler aniden oldu ve geçti. Doktor diş çıkabilir demişti, bakıyorum diş de çıkmadı 10 gün oldu. 6 aylık bebeğim bu arada. Bebeğin ateş ve ishal olduğu günlerden bu yana bende de baş ağrısı var. Acaba diyorum. Diş belirtisi ateş ishal olduktan sonra hemen çıkması gerekmiyor mu? Doktor çıkar demişti kafam çok karıştı bilgisi olan yazsın lütfen