Bizde yaklaşık iki haftadır huysuzlaştık. 4aylık olduk. Oğlumun huyu tamamen değişti. Bir günü bir gününü turmuyor. Damakları kaşınıyor sürekli ellerağızda herşeyi ağzına sokuyor huysuz mızmız uykuya dalamıyor bazen süt içmiyor. Zor bi bebek oldu. Yerinde de durmuyor. Resmen 4ay atağını haftalardır yaşıyoruz bitmek bilmiyor. Birde aşısı var beş gün sonra bakalım asıl ozaman daha kötü olucak diye korkuyorum. Sessiz bebek gitti huysuz bebek geldi😫nezaman biter bu 4.Ay atağı ya😑