mamAras 4.ayında hipp in kaşık mamasını deneyen oldu mu? Etkileri nasıldı tok tuttu mu yada sindirmede zorluk/kabızlık/alerji oldumu bebişlerde?
Nesizade mamAras ben aldım yulaflısını ama benim oğlum beğenmedi zorla bi kaç kaşık anca yiyor akşamları :/
benim_adim_ebruli mamAras 5 ayında kullanmıştım bi sıkıntı olmadı çok şükür ama siz doktora danışın sonra kullanın bi de tadımlık verin daha küçük belki sindiremez 😘
Buglemcim20 mamAras ben kullandım 3 gün verdim. Sonra kaka rengi kıvamı ve kokusu değişti. Dr a danıştım verme sakın dedi. Deneyerek bakabilirsiniz durumunuza
mamAras Nesizade formül mamayla karıştırıp vermeyi düşünüyorum gece uyumadan önce belki daha içilebilir olur
mamAras benim_adim_ebruli tabi soracağım doktora mutlaka, ama yorumlarda önemli bebeklerde etkileri neler merak ettim nasıl vermiştiniz? Bir de tok tutuyomu
benim_adim_ebruli mamAras tok tutuyor valla kesintisiz uyuyordu, sade pirinçli olanını almanızı öneririm 🙋♀️
benim_adim_ebruli mamAras ben emzirdiğim için suyla yapmıştım çok katı kıvamlı yapmadım püreden daha sıvı olacak şekilde
mamAras benim_adim_ebruli 4.ay için pirinçliyi sorayım bir ah o kesintisiz uykuya o kadar ihtiyacım varki😂😂
mamAras Buglemcim20 yine başlamadan sorarım ama tabi sindirim sistemleri gelişmediği için muhtemelen bize de verdirmez