Dogamm
[bilinmeyen] canım anasınıfı öğretmeni olarak cevaplayayım. Öncelikle çalışıyor musunuz? Kardeşi var mı? Günlük hayatında oynayabildiği akranları var mı? Davranışsal olarak çocuğunuzun buna ihtiyacı olduğunu düşünüyor musunuz (paylaşma, oyun kurma becerisi, sosyallik gibi)?
Deletedmom711
Dogamm benim kızımda 09.21.2015 doğumlu eylülde anaokuluna göndermeyi düşünüyrm asosyal değl ama hala tuvalet eğitiminde başarılı olamadık bez kullanıyrm sizce göndermelimiyim eylülde yoksa erkenmi buarada üç aylık oğlum var
tuubadem
[bilinmeyen] bnmki d şuan 3 yaşında kardeşide 4aylık ..bn d 4 yaşındaykn höndermk istiyorum kreşe şurda bekleyeyim bn d
tuubadem
[bilinmeyen] snnki sosyalmiş yine bnmki biraz uyumsuz tek başına oynuo ama ikinci bi kişiyle oynayamıo hemn kavga edio oyuncaklar benim diyo odasından kovuyo asosyal biraz 😔
tuubadem
[bilinmeyen] vala blmiorum bi yere gtmeye çekiniyorum çocukları dövüo oyun oynamıo faln üzülüyorum erkk çocuk olduğu için biraz yaramaz diye düşünüyorum ama inş değişir davranışları
Sarelim
Düzeltmek istedigim bir yanlıs algı var hanımlar. Anaokulu kres değildir. Kreşe özbakım becerisi olmayan çocuklar alınır ama anaokulna asla. Kres 0-2 yastan baslar. Anaokulu 3-6. Lütfen Kres demeyelim☺saygılar
Dogamm
[bilinmeyen] erken yaşta genelde 3 sebepten dolayı önerilir. Anne çalıştığı için, bilişsel ve davranışsal açıdan yaşına uygun davranmıyor ve eğitime gereksinim görülüyorsa, kardeş olmuş ve anne için iki çocuk zorlayıcı oluyorsa. Anlattığınız durumda çok ihtiyacınız yok gibi bence. Gönderseniz kesinlikle zararı olmaz sadece birçok çocukta 3 sene okul öncesi eğitim almışsa son sene çok sıkılıyor okula gitmek istemeyebiliyor en fazla bu olur.
tuubadem
[bilinmeyen] 3 yaş 4 aylık..kardeşide 4 aylık aralarında tam 4 ay war ..
tuubadem
[bilinmeyen] tuvalete kendi gidebilio mu acaba bnm ki de 3 yaş 4 aylık klozete yapablio sadece onda da çocuk klozet kapağı olmalı yoksa yapamaz .. wc temizliğini faln bn yapıyorum pantolonunu faln ben çekiyorum
tuubadem
[bilinmeyen] aa var mı öle blmiodm direk hazr çockları alıolar sanıodum çk teşekkrler 🖐
ebrupoyraz
[bilinmeyen] bence 4 yaş gayet iyi bşr yaş ben gönderilmesi taraftarıyım öz bakım becerileri ve sosyalliği erken gelişsin çocukların diye düşünüyorum benim oğlum tam gün çalıştığım içim 3 yaşından beridir gidiyor ve şu an bulunduğu ortamlarda şükür hiç zorlanmaz her işini yapar
tuubadem
ebrupoyraz ay heveslendim resmen ya 🙈
tuubadem
ebrupoyraz inş önümüzde yıl yollamak istiyorum bn d
Hayatim
[bilinmeyen] bende bir anaokul öğretmeni olarak mutlaka çocukların 4 yaştan sonra okula gönderilme taraftariyim çünkü ev çocuklara yetmiyor. Hava soğuk siz hamilesiniz ister istemez bir süre sonra agirlasacaksiniz çocuğunuzun koşmaya , enerjisini doğru şekilde atmaya ihtiyacı var . Evde olan cocuklar genelde tv karşısında büyüyor tv yi fazla izleyen çocuklarda dikkat daginikligina , gelişim geriligine sebep oluyor bu nedenle akranlarıyla oyun oynayan , kendi sorumluluklarını yerine getirebilen bir birey olmasına mutlaka olanak sağlamalısınız. Fakat su önemli ki göndereceğiniz kres ve en en önemlisi öğretmen . Bu konuda üzülerek kendi gözlemlerimi dile getirmek isterim malesef artık kreşler öğretmenlere etkinlikle velilerin gozlerini boyamaları için zorluyorlar. Öyle etkinlikler yaptiriyolar ki çocuğun o etkinliği yapmasi zaten mümkün değil ve öğretmenler bu etkinlikleri yaparken çocuklar serbest şekilde başları bos kendi kendilerine etkinlik yapıyorlar. Buna mutlaka dikkat edip araştırmalısınız. Bir diğer konu ise öğretmenin çocuklara tavrı davranışları sevgi dolu olan öğretmen konuşmalarıyla, ses tonuyla kendini belli eder okula karar vermeden mutlaka öğretmeniyle tanışmak isteyin ve inceleyin derim ben . Hamile olduğunu yazmışsınız şuan çocuğunuzla rahat bir şekilde ilgilenebiliyorsunuz fakat bebeğiniz dogdugu zaman ister istemez daha gergin çünkü uykusuz olacaksınız daha yorgun hissedeceksiniz kendinizi o zaman çocuğunuzu okula vermeniz çocuklara şunu hissettiriyor kardeşim doğdu annem beni evde istemiyor kardeş kıskançlığına sebep oluyor ama kardeşi doğduğu zaman zaten okula gitmiş alışkın olan çocuk rutin işi olan okuluna devam etmiş oluyor bu çok önemli ve bir çok öğrencimde gözlemledim. Ben aklıma gelen her şeyi yazdım fakat sormak istediğiniz bise7 varsa yardımcı olabilirim .
Hayatim
[bilinmeyen] öncelikle karşınıza alıp artık büyüdüğünü oyuna ve arkadaşlara ihtiyacı olduğunu, gideceğiniz yerde bir sürü oyuncak ve arkadaş olacağını söyleyerek birlikte gitmelisiniz. Ben kendi velilerimi 1 hafta sadece oyun saatin de annesiyle birlikte alıyordum okula mesela 10 ile 12 arası gelip anne sınıfta sadece gözlemci olarak oturuyor bizde çocukla oyun oynayarak ilk 1 hafta anneden ayrılmadan aslında oranın korkulacak kaygılanacak bir yer olmadığını görmüş oluyor . Bir sonraki pazartesi de kapıda okulun çocuklar için bir yer olduğunu okul çıkış saatin de gelip onu alacağını bir süre de onu kapıda bekleyeceğini söyleyerek çocuk kendini güvende hissedene kadar 15 20 dakika bekletip sorun yaşanmazsa anneyi yolcu ediyorum . Çocuk hırpalanmadan aslında oranın güzel bir yer olduğunu keşfediyor
.
Hayatim
[bilinmeyen] ankaradayım ama 30 günlük bebegim var 2 yıl kadar çalışmayı düşünmüyorum yoksa seve seve kabul ederdim 😊😊
Hayatim
[bilinmeyen] sizin için de hayırlısı olsun . Inşallah mesleğini seven aşkla yapan sevgi dolu öğretmenleri olur bütün hayatı boyunca . Allah iyi insanlarla karsilastirsin. Yavrularımızın ayağına taş değdirmesin.
Cmrmt
Ne yazıkki eskisi gibi değil artık önceden sokaklarda oynayabilen çocuklar yerine şuan da 4 duvar arasında yasayan çocuklar var. Ne kadar kendi kendilerine oynasalar da uyumlu olsalarda o çocukların akranlariyla oynamaya ihtiyacı var.hiç izletmiyorum desekte o tv izleniyor bir şekilde. Gitsin kreşe oynasın tepinsin doysun arkadaşlarına sonra eve gelsin sizde daha dinlenmiş olacağınız için sizinle cok daha kaliteli zaman geçirecektir.
Hayatim
[bilinmeyen] bu güzel mesaj için çok teşekkür ederim ❤