Aysu1998 biz 6.5 aylığız mama yiyor benim oğlum da o yüzden 6 aylıkken başladık. İlk yoğurt verdim çok gazlı bir bebek olmasına rağmen gaz yapmadı. İlk aylar tadım ayı zaten azar azar başlayıp zamanla arttıracaksın porsiyonları ben ilk gün çay kaşığı2. Gün tatlı kaşığı 3. Gün çorba kaşığı ile verdim daha sonra sebzelere geçtik havuç patates yeşil kabak balkabağı meyvelerden de elma verebilirsin sindirimi en kolay meyvedir