Ozgebdr11 İyi akşamlar 9 günlük bebeğim var fakat bugün kakasının rengi yeşil oldu süreklide ıkınıyor acaba normalmidir yoksa bi rahatsızlıktan dolayımı öyle yardımcı olursanız çok teşekkür ederim 😞
Nurselcaglar Ozgebdr11 evet bebek üşüttüğünde genelde yeşil olur sen kendini üşütme ayağını sırtını sıcak tut
Dorukhansmom Ozgebdr11 üşüdüğünde yesile donuyor diye biliyorum canım ayaklarina çorap patik giydir eger giydirmiyorsan üşümüş olabilir.
SahinE Ozgebdr11 ilk 5 gün benim kızımda o şekilde yapıyordu doktor gayet normal dedi aminyotik sıvıyı yuttukları İçin yeşil olarak yaparlar ilk dışı rengi Burdur ve normal dedi sonra zaten kendiliğinden düzeldi 3 aylık bebeğiniz de olmuş olsaydı üşütmüş diye bilirdim ama yeni olduğu İçin o şekilde olması normal yani
Ozgecan3 Ozgebdr11 bnm kızımın 1 ay yesildi yeni düzeldi dr gazdan demisti kimi dr de tahlil istio isterseniz doktorunuza bi danışın
Demiralp Ayaklarını sıcak tut yani üsütüş olabilir birde emiyorsa sürekli emdirmeye çalış ama devam ediyorsa doktoruna danış
mrymgkce Ozgebdr11 canım benim bildiğim ilk sütümüz sapsarı oluyor ya ondan yeşil oluyor bebeğin kakasi benim bebişim 2 hafta boyunca yeşil koyu kıvamlı kaka yapmıştı doktor gayet normal dedi kontrole gittiğimizde
Alya_Busra Ben hastanede bebegimin ilk altını aldığımda siyahtı koşa koşa hemşireye sormaya gitmiştim bu niye siyah diye 😊 meğersem ilk kakasi siyah olurmuş acemi annelik iste😂
Htcomerasafyuce Ozgebdr11 gazi olup kendini sıkınca ikinarak yapinca yeşil olur Usutunce yeşil olur Ilk dogduklari 40 gun icinde ara ara yeşil olur Böyle sebebleri var canm değişiyor karni agriyincada yeşil yapar Merak etme