Anneciikk Hanımlar Anadolu yakasındayım bebeğim aralığın sonunda bir yaşına giricek. Fotoğraf cekimi yaptıracağım inşaallah. Önereceğiniz çok da pahalı olmayan fotoğrafçı var mı ?
Yavuzuannesi2012 Anneciikk bem istanbulda değilim ama bence havalar iyice soğumadan yaptır 🤗 Aralık kar kış. Benim oğlum da aralık ben ekim ayının ortasında dış çekim yaptırdım 2 yaş için. Virüs var bebeklere yasak falan gelir diye düşğndüm riske atmadım ☺️
Cigdemino Anneciikk instagramda maviduslerphotography bir bak istersen canım. İnşallah içine sinen bir yer bulursun💜
Smyfrt Anadolu yakası değil ama İzmit de bir yer var fiyatı çok iyi bide biz çok mennun kaldık instagramda bakabilirsin Kaan Ali şen adamın adı evet biraz uzak ama değdi açıkçası
Gizem0909 Seda kurt koyuncu instagram sayfasına bakın derim. Ben yenidoğan çekimi yaptırdım. İnanılmaz güzel fotoğraflar çekiyor. Yeri bostancı köprüsünün orda
Smyfrt Anneciikk yani fiyatlara baktıktan sonra beni eşim götürdü çünkü aynı albüm için başka yerler bin lira fiyat çekmişti 😂