Adige3062 benim maharetim değil aslında. Kendi isteği bence bebemin. Başta Hep memede uyuyordu. 1.5-2 aylıkken bi gece tokken uykusu geldi. Beşiğine yatırayım bakalım nolcak dedim. Yatırıp emziği verdim ve uyudu. 3.5 aylık olduk. Gece karnı tokken uykusu gelirse hep beşiğine yatırıyorum kendi uyuyor. Hafif sallıyorum beşiği zorlanırsa zorlanmazsa hiç sallamıyorum. Başını okşuyorum ya da elimi tutmasına izin veriyorum. Gündüz işlemiyor ama pek. Ağlıyor beşiğine yatırınca gündüz. İlk doğduğundan beri hiç sallamadım, annelerin de sallamasına izin vermedim. Annem arada ayağında sallamaya çalıştı, bebem de istemedi zaten. Biraz bebenin isteğiyle oluyor sanırım uyku işi