Anne13 Canım, bebeklerin yalandan numaradan yapacağını sanmıyorum benim de oğlum 11 aylık bazen istediği şeyi yaptırmak için ağlıyor evet ama sonuçta dertlerini konuşarak anlatamıyorlar mecburen ağlama tonları ile iletişim kuruyorlar. Çok zor biliyorum ama onlara karşı çok sabırlı olmamız gerekiyor