Elciin222 Bugün 5. Günümüz eşimde bende pozitif. Genel anlamda ıyiyiz ama bu tat ve koku kaybı canımı çok sıkıyor. Bu ne zaman gecer. Ne yediğimi biliyorum nede içtiğimi
FerahKuzum Haftamdayım hala tam olarak geçmedi sadce çokkeskn kokuları alabliyorm. İnşallah sizin dha çabk geçer