Kızım iki gün once dustu dudağı patladı iki doktor gördü şükür bir şeyi yok emebiliyor. Ama dunden beri canı yaniyormus gibi ara ara sürekli ağlıyor.uykusunda ağlıyor sanki canı yaniyormus gibi dudağına dokunuyorum vücuduna dokunuyorum bir yerinde acı mı var diye ağlamıyor .genelde akşam oldugunda yapıyor iki gündür atak dönemine 2 gün var.agladiginda yatırıp altını açıyorum gülmeye basliyor. Oralarina dokunuyorum aciuormu diye ağlamıyor anlamıyorum neden sürekli ağlıyor 😔