Dilekdygn Bebeğim 3 aylık gece bezi o kadar dolu olmuyor. Sabah uyandığında üstüne geçicek kadar yapıyor neden olabilir ?
Yademm Dilekdygn benim kızımda 2,3 aylıkken öyleydi gece 12gibi süt verirdim uyurdu 5 e kadar bi kere yapardı ikinci çisli bezini doldururdu ama
ikiprensannesii2 Bebeklerde bizim gibi çoğu insan gece lavaboya kalkmaz aynı şey yani uyurken yapmıyodur ☺️ Bizim de bazen dolu bazen az yapmış oluyor bazen de zıbınına geçecek kadar kaka yapmış oluyo😂😂