Merhaba, inek sütü alerjimiz var. 8. aydayız ve 2. aydan itibaren katı diyet uyguladım ve hala açamadık. Ek gıdaya başladık fakat hala süt grubunun tadımlarını yapamadım. Sütüm azalmaya başladı. Doktorumuz mama önerdi ama onu da içmiyor. Emmek istemiyor ve sütüm gittikçe azaldı. Ek gıda ile doyurmaya çalışıyorum. Ama o da yeterli değil sanırım. Aynı durumu yaşayan anneler bi öneride bulunun.