Merhaba bebegim 3 ay 12 günlük prematür bebek olarak dunyaya gelmisti 33-34arasi.Son gunler cok kusmalari oluyor yemek emmek istemiyor anne sutuyle birlikde mama da veriyorum.ancak cok az yiyiyor,birde gunduzler su siralar cok uyuyor geceler gec saatlerde yatiyor.Gecenlerde ablamlara birakmisdim cocugu,ablamlar korona oldular 5gun onceydi.Bebegim korona ola bilirmi?Kendimizdede olan bazi belirtilerden subheleniyoruz.Su siralar bebegin atak donemleri oluyormur?oluyorsa bu nasil kendini belirtir?😔