Sndskrsn Kızlar rezeneli olan hero baby gece mamasını kullanıp fayda gören var mi nasıl veriyorsunuz gece beslenmek için uyandığında vermeyi düşünüyorum da kutuda belirtilen miktar çok fazla nasıl veriyorsunuz
Evlatkokusu28 Sndskrsn ben gece maması olarak verıyordum uyanmıyordu gece sevıyordu ama son 2 haftadır ıstemıyor yemek bıraktık ondan önce verıyordum ama :)
Dorukdamla Sndskrsn bende bi kaç defa verdim ama degistiriyorum ara ara sıkılıyor yoksa. Kutusunda belirtildigi miktar fazla geliyor bende iki kaşık kadar yapıyorum içine meyve koyuyorum ara ara yada sade veriyorum
pitircikk Sndskrsn ben de bugün aldım rezeneli 8 tahıllı olanı deneyeceğim siz denediniz mi ? İnşallah gece rahat uyumasını sağlar artık ne deneyeceğimi şaşırmış durumdayım en geç 2 saatte bir uyanıyor 🙄
Sndskrsn Evlatkokusu28 nasıl veriyordunuz gece uyandığında mi 🥰 birde kaç ml ? Biraz onu ayarlarken sıkıntı yasıyorum
Evlatkokusu28 Sndskrsn kaşık maması olarak verıyordum canım suan 20 aylık 15 ayından barı verıyorum diyim bıberon kullanmıyor emme yok bızde. Olsaydj bıberonlada verırdım bide ben meyve karıştırıyorum sade verınce oguruyor
Hanife4461 Cok güzel yiyiyor ikizlerim gece 2 gibi uyanıyor biberonda cok katı da degil çok suluda degil bolca kasıklae karıştırıp veriyorum biboron ucunu cok kücük kestim minnocık
pitircikk Hanife4461 gece verdiğinizde hazımsızlık oluyor mu ben akşam veremedim de gece biberonla vermek istiyorum, ölçüsünü nasıl ayarlıyorsunuz