Eri İyi akşamlar yarın itibari ile 3 aylık olacak kızım 90 cc sütten mamadan fazlasını içemiyor aradan 1 saat geçecek ki anca öyle birden 120 içemiyor sizde durumlar nedir
Elifim61 Eri Benim oğlum 3 aylıkken hep 3 ölçek yani 90 cc hep yedi daha fazlasını hiç vermedim kilosuda yerinde eğer sizin bebeğiniz daha fazlasını istiyorsa verin istemiyorsa zorlamayın bence.
Pixel Eri ya ne tesadüf benimkide yarın 3 aylık olacak. Sadece anne sütü alıyor. Nekadar içtiğini anlamak için bazen bende sağıp veriyorum 90 cc fazla içmiyor. Şuan yaklaşık 6700gr
Nefesinannesii Eri mama kutusu reklam amacli fazla yazar sonuctane kadar yerse o kadar mama alacaksınız. Benim kızım 2 aylıkken 3 saatte bir 120 cc içerdi şimdi 2 saatte bir 90 cc iciyor 4 aylık olucak 1 hafta sonra. Kendi düzenini kendi ayarlar zaten
Elifim61 Eri Siz yazana bakmayın. Sonra bebeğin boş kilosu oluyor. Saglıklı ve güzel beslenmesi önemli şuanda oğlum 4 aylık ve hala 3 ölçek veriyorum üstelik 7 kilo.
Oykubrcn Eri ona bakmayın bebeğiniz ne kadar istiyorsa o kadar verin bizim de 200 cc içmemiz lazım ona bakarsak
Tugba2355 Elifim61 Benim bebeğimde 4 aylık dün kontrole götürdüm kıyafetlerini çıkarmadan tarttılar 8200 dediler doktor kilosunu fazla buldu mamayı kesmemi istedi zaten sabah akşam veriyordum umarım doyar sütümle
Zehrabaysan Eri Eri 2 aylık anne sütü alıyor sadece ama bazen huysuzluk yaptığında sütüm kalmadığında yapıyorum 150 kadar içebiliyor versem daha da içer vermiyorum Galiba doyduğunu anlamıyor sonra kusuyor
mervedmr Eri benim kızım 3 aylık 120cc verince fazla geliyor. Genelde meme ile gidiyoruz ama mama verdiğimde 90cc içiyor.
Eri Pixel çok istedim bende 08.08 denk getiremedim malesef normal doğum olmasa ı günü isterdim bende İstanbul Sultangazi den
minikailemmm Eri 6 aya kadar 120 cc içtik bence sizinki normal zorlamayın zorlarsanız sogur hiç içmez ne kdar isterse o kadar içsin 👌
nurduran Eri kaç saatte bir besliyorsunuz ? Ve kaç kilo ? Örneğin 2 saatte bir 90 cc içiyorsa gayet iyi bu süre 4 saati bile bulsa bebeğiniz için yeterli demektir sağlıklı ise dert etmeyin her bebeğin gelişimi farklıdır tabiki iştahı da sağlıkla büyütün 😊