Benim oğlumda 28gunlukken yakalandı çok kötüydü ağlıyodu sürekli atesi vardi tat ve koku kaybettigi icin doydugunu bilmiyodu doktor bu virusun yenidoganda ki tek ilaci anne sütü dedi ama emmiyodu ve sütüm yetmiyodu mama verdim sagdim sütümü verdim günlerce uyumadim cok sükür atlattık şuan 47 günlük hamd olsun Rabbime Allah sizede acil sifalar versin ne merak ediyosaniz cevaplayabilirim numaramida verebilirim o korkunun ne oldugunu en iyi ben bilirim