Merhaba anneler, oğlum 8 aylık ve ayağa kalkmayı öğrendi. Belli bi uyku düzenimiz vardı. Geceleri iki kere kalkar emzirmek için sonra uyurdu. Artık o yok😞 Her saat başı uyanıyor ve direkt kalkıp ses çıkarıyor. Ben yatırdıkça o kalkıyor uyumaya direniyor. Bu sefer emzirerek uyutmak zorunda kalıyorum. Korkuyorum alışkanlık yapacak diye. 1 haftadır gece uykusuna hasretim artık yoruldum ve ne yapacağımı bilemiyorum. Bu durumu yaşayan anneler var mı? Varsa nasıl baş ediyorsunuz😐