Selda3433 bizim doktorumuz o kadar sürede kendisini doyuramaz, en az 20 dk emmesi lazim demişti, zorla emziriyordum, uyuyakalmasın diye ne şarkılar söylüyorduk eşimle, telefonuma not alıyordum sürekli, 5 dk emdi, uyandırdım, 7 dk emdi vs diye… Arkadaşımın doktoru da 15 dakika demiş, onu duyduktan sinra ben de 15 dakika yapmıştım artık, sorun olmadı.