efulim
Kızlar merhaba 7 aylık kızım var yaklaşık bir haftadır soğuk alğınlığı var hafif öksürük ve burun tıkanıklığı buhar ile halletmeye çalışıyoruz ancak iştah sıfıra indi neredeyse tüm gün aç duruyo 😔 Bugün tekrar hastaneye gittik bir de idrar yolu enfeksiyonu çıktı şimdi 🤫 Var mı başına gelen sizin de bebekleriniz iştahsızlık yaptı mı ? Antibiyotiğe başladık bu akşam tedavi sonrası iştahı geri döner mi acaba 🤨🤨