ikibebebiranne_ Arkadaşlar Yasmin kullanan var mı bunu kullanırken hamile kalaniniz oldu mu spralle bile hamile kaliniyoken hapa çok güvenmiyorum ama spralden de korkuyorum
Rzlgln ikibebebiranne_ aynı benim durumundasın hapı kullanıyordum Yasmin çok pahalı devamlı kullanmak gerekiyor düzenli her zamanda o kadar para vermek mümkün olmuyor benim durumumda kutusu 50₺ küsür tl ben çok düzenli kullanamadım spiral den de korkuyorum
Zynq ikibebebiranne_ Hamile kalmadan önce 3 yıl kullandım, sonra bıraktım 2 ay sonra hamile kaldım. Herhangi bir yan etkisi olmadı ☺️
Defne2549 ikibebebiranne_ canım bende 1 yıl düzenli kullandım bıraktım 2 ay sonra hamile kaldım. Ara kanamam olmadı adetim düzenliydi sadece üşütürsem falan 1 gün gecikiyordu biraz pahalı ama bende spralden korkuyorum ondan taktıramadım
ikibebebiranne_ Haticelif kilo mu yapıyor canım çok mu aldiriyor birde ara kanama herkeste her bünyede oluyo mu acaba
Zynq ikibebebiranne_ ara kanamam hapı ilk kullanmaya başladığımda oldu ilk 2 ay gibi sonra bir daha olmadı, adetim çok düzenliydi çok nadir 1 gün fln farkediyordu.