Bsramasal Tekrar merhaba sevgili anneler kuzumun pişiği ile ilgili post açmıştım çok ilgilendiniz çok teşekkür ederim allah razı olsun 💖 son olarak doktoruma bahsettim durumu bu kremi önerdi kullanan var mı
busra37 Bsramasal bunu bi deneyin. Buda geçirmesse travazol dene ama günde sadece 1kere vede 3günden fazla kullanma sakın
Bsramasal VERA19 kızınız kaç aylık ama benim yavrum çok kötü oldu kabarmış bide kenarları sivilceli gibi
Minnaktospik Bsramasal bir keresinde cok fena pisik olmustu boyle kenarlari sivilce gibiydi hemen travazol surdum birdahaki altini acmamda biraz daha iyi gibiydi bu kremi surdum ustune bepantol surdum ayni gun etki etmisti. Cok fazlaysa pisigi travazol deneyebilirsin.
VERA19 Bsramasal Kızım 1 yaşında.Merak etmeyin iyi gelecektir benim kızımda sıcak havalarda çok kötü pişik olmuştu,anlattığınız gibi.Eczacı günde 3 kere kullan demişti,iki gün boyunca kullanmıştım. İyileşmişti🙏🏻
VERA19 Bsramasal Çok kötü kabarcıklar çıkıp pütür pütür olduğu zaman 3 kere demişti eczacı çünkü çok kötüydü gerçekten buzdolabında soğutup öyle sürüyordum,normalde bir veya iki defa diye biliyorum bende yanlış anlaşılma olmasın🤗
MeryemEslem Bsramasal ben kullandım kendime ama kurdeşen olmuştum bunu vermişti Doktor çok iyi geldi😊