Ahsen25 Bugun oglum saat 12 gbi esime 2 gbi test yptrdik..ozeldeki oglumun ki 24 -48 saate dedi esime bise dememisler o da sehir hastanesinde yptrdi e nabizdan bkn denmis ama nezaman cikar
Elif-meva Ahsen25 yaptırdığınız günün akşamı hemen belli oluyor. E nabızdan söyledikleri gibi takibe alın
Ahsen25 Ahsen25 kizlar sonuc pozitif 14aylik oglumun cok uzgunum agliorum persembe annem ablm yigenlerimle gorusmustum onlarada gecmsmidr
GizemDmlSak Ben okmeydaninda yaptirdim 6 saat sonra cikti ben pozitif çıkınca esim gece 3de yaptirdi 16 gibi cikti annemde gece 1de yaptirdi 12 1 gibi cikti hepimiz ayni yerde yaptridik neye göre cikiyo anlamadim 🤷