Benim kızım 3.5 aydan 9 aya kadar Kalca gelişim geriliği sebebiyle Pavlik bandaj kullandi. Çıkardıktan bir ay sonra emeklemeye başladı. Şu an 11 aylık. Ayakta duramıyor hala. Dizlerinin üzerine kalkıyor, bir bacağını kalkacak gibi yere koyuyor ama henüz gelişme bu kadar😂 bizim gibi olan bebekler var mi? Yürüme işini ne zaman halletti bebekleriniz?